Retourneren

Wij hopen dat u altijd tevreden bent over uw aankopen. Maar soms vallen producten tegen. houdt u materiaal over of zijn er andere redenen om te ruiilen / retourneren.
Op deze pagina vind u informatie over het ruilen en retourneren van producten. Hierbij is een verschil tussen producten die zijn besteld en betaald in de webshop, producten die zijn aagekocht in de winkel en producten die zijn gereserveerd in de webshop en daarna betaald in de winkel. Bent u van plan producten te retourneren of te ruilen leest u de informatie rustig door om teleurstelling te voorkomen. Heeft u vragen neem dan contact op met onze klantenservice.


Retourneren en bedenktijd bij uw aankoop in onze winkel

(citaat website DAS verzekering)
Als u een product koopt in een winkel, dan heeft u geen wettelijke bedenktijd. Veel winkeliers bieden wel een retour of ruilmogelijkheid aan voor ongebruikte en onbeschadigde producten. Dit is dan een extra service van de winkel. Vaak ontvangt  u een tegoedbon of uw geld terug. Dit is een gunst van de verkoper. Hij is dus niet verplicht om uw product te ruilen of geld terug te geven. De mogelijkheid om te ruilen of teruggave van uw geld moet op de kassabon staan of vermeld worden in de winkel zelf. Ook moet u voldoen aan de voorwaarden die de winkel stelt.

In onze winkel De Foamtastische Huiskamer hebben we dit standaard bij de kassa vermeld. Wij geven geen geld retour maar een tegoedbon. U kunt gebruik maken van retourneren binnen 14 dagen en mits producten niet gebruikt en onbeschadigd zijn.



Retourneren en bedenktijd bij uw aankoop in onze webshop.

Ondanks dat wij alles zo zorgvuldig mogelijk in de webshop hebben opgenomen kan een bestelling altijd tegenvallen. Kijk in onze Algemene Voorwaarden voor alle details betreffende je recht op retour.

U heeft daarom de mogelijkheid uw bestelling te retourneren. Om te retourneren vragen wij u ons retourformulier compleet in te vullen. Let op dit retourformulier is noodzakelijk voor de afhandeling van uw retour.  
U krijgt van ons een RMS-code die nodig is voor de retourverwerking ! Zonder RMS-code kunnen wij uw retour niet verwerken.

Retourzendingen geschieden in basis voor eigen rekening. Mits er geen sprake is van een fout van onze zijde. Producten moeten ongebruikt en vooral ook onbeschadigd retour komen.

Neem bij twijfel contact met ons op.

Hiervoor hebben wij een aantal redenen:
  • Wij willen graag weten wanneer u iets retourneert zodat we de post hier goed op kunnen controleren en contact met u kunnen opnemen als de zending bijvoorbeeld lang onderweg is;
  • Wij willen graag weten waarom u iets retourneert zodat wij onze dienstverlening hierop kunnen verbeteren.

Zijn er vragen of onduidelijkheden neemt u dan even contact met onze klantenservice op via shop@foamtastisch.nl.

Bovenstaande is niet van toepassing op producten die online worden gereserveerd en in de winkel worden afgerekend. Die aankopen vallen onder de regels van een winkelaankoop, zoals hiervoor beschreven.